RomanKhone

به رمان خونه خوش آمدید Welcome to Roman Khone

RomanKhone

به رمان خونه خوش آمدید Welcome to Roman Khone

رمان خونه به وجود اومده تا همه دور هم جمع بشیم و از خوندن رمان لذت ببریم از هرنوع سبکی البته به نطرات و انتقادات
همدیگه هم احترام بذاریم دوستون دارم و امیدوارم ساعات خوشی رو در رمان خونه سپری کنید

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
نویسندگان

سلام به همه

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۱۱ ب.ظ

میخوام ازتون یه خواهشی کنم 

ممنون میشم اگه این سایت رو به دوستاتون معرفی کنید تا من برای شروع رمانم امید بیشتری داشته باشم 

بنا به یه سری مشکلات شروع رمان رویای عشق من به تاخیر افتاد و من واقعا شرمندم قول میدم زود شروعش کنم

مرسی از توجهتون 

Y-N

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.